Budowanie relacji z otoczeniem w celu osiągnięcia wzrostu
Firmy odnoszące sukces rozumieją rolę relacji z ich kluczowymi interesariuszami: poczynając od klientów i pracowników, kończąc na partnerach biznesowych, liderach opinii czy opinii publicznej. Potrafią także wpływać na swoje otoczenie biznesowe.

TNS to wiodąca światowa agencja oferująca badania z zakresu stakeholder management, posiadająca największą w branży badawczej bazę benchmarków pozwalającą na dokonywanie różnorodnych porównań. Dzięki naszemu zespołowi ponad 400 ekspertów w ponad 80 krajach możemy mierzyć i monitorować każdą z relacji o kluczowym znaczeniu dla działalności naszych Klientów i wspierać zarządzanie tymi relacjami. Formułujemy klarowne, zindywidualizowane i praktyczne rekomendacje, które stanowią odpowiedź na potrzeby firm będących naszymi Klientami.
Z naszej oferty rozwiązań TRI*M korzysta ponad połowa przedsiębiorstw zakwalifikowanych do rankingu Fortune Top 100. Portfolio TRI*M to rozwiązania o sprawdzonej skuteczności – pozwalają osiągać korzystną zmianę wartości kluczowych wskaźników, takich jak wartość klienta, poziom przychodów czy wskaźnik utraty klientów. Dzięki narzędziom TRI*M nasi Klienci mogą skutecznie osiągać wzrost.
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi narzędziami z działu Stakeholder Management:
-
TRI*M Customer Experience – tworzenie strategii wzrostu ukierunkowanej na klienta
Klienci stanowią podstawę wzrostu w każdym biznesie i należą do kluczowych „aktywów” firmy. Lojalni klienci wydają więcej i kupują częściej, stając się przekonującymi ambasadorami firmy i marki. Utrzymanie obecnych klientów wymaga zwykle mniejszych nakładów niż pozyskanie nowych klientów, którzy mogliby ich zastąpić.
Wszystko to oznacza, że dbałość o relacje z klientami i wykorzystywanie tego potencjału do osiągania wzrostu to zagadnienie o zasadniczym znaczeniu.
TRI*M Customer Experience to nasze wiodące narzędzie, stosowane na całym świecie. Pozwala ono na uchwycenie zmian, które będą miały największy bezpośredni wpływ na utrzymanie klientów i osiągnięcie wzrostu. Ponadto daje ono rzetelny, jednoliczbowy wskaźnik sukcesu biznesowego w długim okresie – TRI*M Index. Nasze kluczowe wskaźniki są łączone/porównywane z zewnętrznymi danymi ekonomicznymi, tak aby jeszcze skuteczniej zapewnić możliwość osiągania wzrostu i zwrotu z inwestycji. Nasza obszerna baza danych obejmująca ponad 16,3 tys. badań zrealizowanych za pomocą TRI*M to bogate źródło informacji stanowiących kontekst dla wyników naszych badań oraz możliwość bardziej złożonych analiz i porównań.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z Dariuszem Bryniakiem
lub Jędrzejem Ochremiakiem.
- TRI*M High Performance Organisation (HiPO) – tworzenie efektywnej organizacji
Pracownicy są niezbędni każdej firmie do budowania silnych i trwałych relacji z klientami oraz do spełniania obietnic, składanych za pośrednictwem swoich marek (brand promise).
W TNS wiemy, że efektywne organizacje nie ograniczają się tylko do dbania o zadowolenie własnych pracowników, lecz osiągają znakomity poziom w 4 kluczowych obszarach: ich pracownicy są autentycznie zaangażowani, firma posiada silne przywództwo, jej personel postępuje zgodnie z celami i strategią firmy, a firma dobrze funkcjonuje i jest sprawna organizacyjnie. Sukces na tych wszystkich polach jest zasadniczym motorem wzrostu.
TRI*M High Performance Organisation to narzędzie oparte na kompleksowej koncepcji badania mocnych stron i szans firmy, dodatkowo identyfikując główne obszary wymagające poprawy lub usprawnienia. Narzędzie to dostarcza także informacji o kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI), na podstawie których można monitorować sukcesy firmy w przyszłości.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z Dariuszem Bryniakiem
lub Jędrzejem Ochremiakiem.
-
TRI*M Corporate Reputation – Budowanie niematerialnych aktywów firmy
Reputacja to fundament, dzięki któremu firma może prowadzić i rozwijać swoją działalność. Doskonała renoma przyciąga klientów, pracowników, inwestorów i kontrahentów, a także pozwala firmom na pozyskiwanie wsparcia ze strony kluczowych interesariuszy i podmiotów wpływających w różny sposób na sytuację firmy.
TRI*M Corporate Reputation to narzędzie TNS, dzięki któremu można mierzyć reputację firmy, monitorować ją i zarządzać nią we wszystkich istotnych grupach interesariuszy. Pozwala też na powiązanie wyników z opiniami publikowanymi w Internecie i tradycyjnych mediach.TRI*M Corporate Reputation pozwala formułować praktyczne rekomendacje oraz precyzyjne wskazówki – na tej podstawie firmy mogą zarządzać swoją reputacją, w sposób pozwalający osiągać i utrzymywać wzrost.
Współpracując z Klientami, przedstawiamy im wskaźniki porównawcze (benchmarki) dla poszczególnych grup interesariuszy i wiedzę o oczekiwaniach tych grup, a także identyfikujemy czynniki warunkujące dobrą reputację. Dzięki takiemu podejściu możemy wspomóc naszych Klientów w wyeliminowaniu czynników zagrażających ich reputacji oraz w wykorzystaniu najważniejszych mocnych stron i określaniu skutecznych sposób postępowania i strategii komunikacji z każdą z grup.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z Dariuszem Bryniakiem
lub Jędrzejem Ochremiakiem.
-
TRI*M Product Experience – Spełnianie obietnic składanych przez markę
Firmy odnoszące sukcesy posiadają w swym portfolio produkty, które spełniają lub nawet przekraczają oczekiwania konsumentów, zapewniając doświadczenia zbieżne z najważniejszymi korzyściami komunikowanymi przez markę.
TRI*M Product Experience dostarcza precyzyjnej wiedzy o doświadczeniach konsumentów związanych z użytkowaniem produktów i usług oraz wskazuje, na ile są one zgodne z ich oczekiwaniami.
Dokonując pomiaru doświadczeń klientów, związanych z kluczowymi elementami marketing mix takimi jak cechy produktu, promocja, cena, miejsce i opakowanie, odkrywamy, które z nich mają najsilniejszy wpływ na ogólne zadowolenie klienta oraz gdzie klienci upatrują szczególnie mocnych stron lub słabości.
Wyniki badania dają klarowny obraz sytuacji, pozwalają na tworzenie planów optymalizacji produktów i skuteczniejszą koncentrację działań marketingowych na osiąganiu wzrostu dzięki lojalności klientów oraz powtarzanym zakupom.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z Dariuszem Bryniakiem
lub Jędrzejem Ochremiakiem.